😉 Вітаю всіх!
Сьогодні ми продовжуємо свої дослідження у Країні Знань!

Для роботи нам знадобляться:- уважність
- наполегливість
- кмітливість
Фізична культура: почнімо ранок з кумедних танців. Повторюй руханку та заряджайся бадьорістю!
Танцюй на перервах між уроками.
Літературне читання: с.141-157 - повтори розділ "Із скарбниці казкарів світу" та перевір свої досягнення с.158.
Математика:
"Розв'язування задач за вивченими формулами"
Пригадайте формули!
Розгляньте умови задач с.24 (з.1). Зверніть увагу, що у задачі 1(г) з'явилося нове позначення V. Це об'єм (та сама РОБОТА - А), користуємося формулою роботи.
Урок №2- с.24-26, з.1 - заповнити таблиці у підручнику та ЗАПИСАТИ розв'язання до дод.зошита,
з.2 - у підручнику (див. презентацію про множення), з.7(а,б) - СКЛАСТИ 2 РІВНЯННЯ (НЕ стовпчик) та розв'язати ПИСЬМОВО.
Не забудьте сфотографувати сторінку дод.зошита з письмовими завданнями.
Решта завдань - за ВИБОРОМ!
Українська мова: Працюємо над темою "Вправи на засвоєння різних форм прикметників у сполученні з іменниками" с.154-155. Перегляньте презентацію та виконай завдання.
Навколишній світ: "Квітень - водолій"
с.37 - 41 - прочитай інформацію, досліди квітневі явища природи та намалюй значки (с.37), виконай завдання підручника. Підкресли істотні ознаки квітня! Вивчи значення слів "плесо", "повінь"(с.38).
Досліди, які птахи повертаються до нас у березні, а які у квітні. Виконай завдання с.39.
Запам'ятай назви рослин (с.40)
Опрацюй народні прикмети та виконай завдання (с.41).
с.37 - 41 - прочитай інформацію, досліди квітневі явища природи та намалюй значки (с.37), виконай завдання підручника. Підкресли істотні ознаки квітня! Вивчи значення слів "плесо", "повінь"(с.38).
Досліди, які птахи повертаються до нас у березні, а які у квітні. Виконай завдання с.39.
Запам'ятай назви рослин (с.40)
Опрацюй народні прикмети та виконай завдання (с.41).