1.
«Пригадай!»
1
століття = □ років
1 десятиліття = □ років
1 рік = □ місяців
1 місяць = □ день
1 тиждень = □ днів
1 десятиліття = □ років
1 рік = □ місяців
1 місяць = □ день
1 тиждень = □ днів
2.
Порівняй:
4 год і 40 хв; 2 доби і 15 год; 4 хв і 40 с .
3.
«Заміни меншими одиницями»
6 років, 3 роки, 3 місяці, 3 доби, 3 хвилини.
4. Розв'яжи задачі на визначення часу:
● Урок розпочався о 10 год 35 хв і тривав 40 хв. О котрій годині закінчиться урок?
● Сонце зійшло о 6 год 15 хв, а зайшло о 19 год 5 хв. Визначити тривалість світлового дня.
● Роботу на пришкільній ділянці учні завершили о 12 годині. О котрій годині учні почали працювати на ділянці, якщо їх робота тривала 3 години?
6 років, 3 роки, 3 місяці, 3 доби, 3 хвилини.
4. Розв'яжи задачі на визначення часу:
● Урок розпочався о 10 год 35 хв і тривав 40 хв. О котрій годині закінчиться урок?
● Сонце зійшло о 6 год 15 хв, а зайшло о 19 год 5 хв. Визначити тривалість світлового дня.
● Роботу на пришкільній ділянці учні завершили о 12 годині. О котрій годині учні почали працювати на ділянці, якщо їх робота тривала 3 години?
5. Виконання дій з іменованими числами:
17 год 44 хв - 12 год 27 хв 39
хв 25с - 20 хв 18 с 5 хв 17с + 7 хв 23
с
4 год 37 хв + 18 год 14 хв 23 год 35 хв - 8 год 34 хв 8 хв – 8 с
4 год 37 хв + 18 год 14 хв 23 год 35 хв - 8 год 34 хв 8 хв – 8 с
6. Заміни менші одиниці вимірювання часу більшими:
180 с = □ 360 хв = □ 250 с = □ 90 хв = □
26 год = □ 30 міс. = □