двоцифрового числа.
Розгляньте усний і письмовий прийоми множення.
23 ∙ 32 = 23 ∙ (30 + 2) = 23 ∙ 30 + 23 ∙ 2 = 23 ∙ 3 ∙ 10 + 23 ∙ 2 = 690 + 46 = 736.
При письмовому множенні на двоцифрове число спочатку множать на одиниці, а потім – на десятки.
Множимо 23 на 2 одиниці – одержуємо одиниці, тому добуток починаємо записувати під одиницями. З одиниці помножити на 2 дорівнює 6 одиниць. Записуємо цифру 6 під одиницями. 2 десятки помножити на 2 дорівнює 4 десятки. Записуємо цифру 4 під десятками. 46 – перший неповний добуток.
Множимо 23 на 3 десятки – одержуємо десятки, тому добуток починаємо записувати під десятками. З помножити на 3 десятки дорівнює 9 десятків. Записуємо цифру 9 під десятками. 2 десятки помножити на 3 десятки дорівнює 6 сотень. Записуємо цифру 6 на місці сотень. 69 – другий неповний добуток.

Додаємо неповні добутки й одержуємо добуток чисел 23 та 32 – 736.
Самостійно прокоментуйте виконання цих прикладів:

Обчісліть приклади (письмово) у стовпчик:
51*36 46*19 231*42 315*38 137*28 264*12
Розв'яжіть приклади окремими діями:
37423 + 504*32 713 *25 - 17825:5
Пригадайте формули:

Розв'яжіть задачу.
За 4 год вантажний автомобіль проїхав 288 км, а легковий проїхав на 32 км більше. З якою швидкістю рухався кожний автомобіль? На скільки більшою була швидкість легкового автомобіля?
Літературне читання: (позакласне)
Ознайомтесь з творами: розділ "Слово про Тараса Шевченка"
Т. Шевченко «Встала весна», «І досі сниться…». А.Камінчук «Рідне слово». За О.Іваненко «Маленьким про великого Тараса»
Думаю, що вам буде цікаво почути голос Кобзаря! (перегляньте відео)