неділя, 22 березня 2020 р.

Дистанційне навчання 23.03.2020


Любі діти! 
Перегляньте інформаційний ролик про безпеку дітей під час карантину.


Як пересічним громадянам запобігти інфікуванню новим коронавірусом?
  • Не варто торкатися потенційно контамінованих вірусом поверхонь, зокрема до тварин, у регіонах із виявленими випадками інфікування.
  • Слід ретельно і часто мити руки з милом чи обробляти антисептиком.
  • Варто уникати скупчення людей.
  • Якщо захворіли — слід залишатися вдома і звернутися до лікаря.
Використовувати захисну маску:
  • обов’язково — якщо захворіли і маєте респіраторні симптоми (кашель, нежить);
  • якщо перебуваєте у місцях великого скупчення людей — з метою додаткового захисту.

Використовуйте маску правильно:
  • вона має покривати ніс і рот;
  • вона має щільно прилягати, без відступів по краях;
  • заміняйте маску, щойно вона стала вологою;
  • не чіпайте зовнішню частину маски руками, а якщо доторкнулися, помийте руки з милом чи обробіть спиртовмісним антисептиком;
  • заміняйте маску кожні 4 год;
  • не використовуйте маску повторно.

                              * * * * *                                      Продовжуємо працювати дистанційно!
УВАГА! Ретельно читайте завдання, встановлено терміни виконання на classroom
Фізична культура: 
- Починаємо з ранкової зарядки! Старанно виконуйте вправи і будьте здоровими!


Математики:"Множення на трицифрове число, якщо в розряді десятків стоїть 0"
- Ознайомтеся з матеріалом підручника с.15 -17. 
- Пригадайте алгоритм множення багатоцифрових чисел!
- Зверніть увагу на завдання 1 с.15. Чим відрізняються способи множення? 
Дійсно, у розряді десятків другого множника стоїть 0, тому запам'ятайте, що нулі замість другого неповного добутку ставити НЕДОРЕЧНО.
 Пам'ятайте, коли множимо сотні, то другий неповний добуток починаємо підписувати під сотнями.
- Виконайте з.2 і дізнайтеся назву старовинної одиниці об'єму сипучих тіл у Франції.
- Виконайте з.4 у додатковому зошиті (згадайте, як саме ми вчилися це робити), обчислюй одержаний вираз множенням нижче - письмово. Пам'ятайте про нулі у розряді десятків!  
Обчислимо приклад письмово: (пояснення)

Виконайте завдання 5(а) - запишіть великим виразом та обчисліть діями нижче (стовпчиками), 6 (за вибором а або б) , решта завдань на повторення - у підручнику.

Фото завдань 5(а) та 6(а або б) надішліть classroom

Українська мова: "Змінювання прикметників за родами".
- Ми вже знаємо, що прикметник пов'язаний з іменником, тож стоїть у тому ж числі, роді, відмінку, що і іменник.

С.146-148, впр. 357, 358 - усно, вивчіть правило, виконайте впр. 359 (у дужках вкажіть рід прикметників - ч.р., ж.р., с.р.)
Перегляньте матеріал на classroomзробіть фото впр.359 та прикріпіть у коментарі.


Образотворче мистецтво: "Значення форми, кольору, декору в створенні виразних театральних масок"
- Створіть театральну маску з картону та кольорового паперу або з будь-якого матеріалу. 
Підійдіть до роботи творчо та креативно!
Повторіть правила роботи з ножицями та клеєм
Результат пошуку зображень за запитом правила роботи з ножицями та клеєм


Навколишній світ:"Перевір свої знання"
С.16-17,18 - пригадайте ознаки весни, повторіть вивчене раніше та виконайте завдання тестової сторінки.
  У завданні 2 обери якесь явище та опиши це взимку та весною - дивись1(наприклад), користуйтеся підказками. 
 Залишайтесь вдома! Не хворійте!