Любі діти!
Перегляньте інформаційний ролик про безпеку дітей під час карантину.
Перегляньте інформаційний ролик про безпеку дітей під час карантину.
Як пересічним громадянам запобігти інфікуванню новим коронавірусом?
- Не варто торкатися потенційно контамінованих вірусом поверхонь, зокрема до тварин, у регіонах із виявленими випадками інфікування.
- Слід ретельно і часто мити руки з милом чи обробляти антисептиком.
- Варто уникати скупчення людей.
- Якщо захворіли — слід залишатися вдома і звернутися до лікаря.
- обов’язково — якщо захворіли і маєте респіраторні симптоми (кашель, нежить);
- якщо перебуваєте у місцях великого скупчення людей — з метою додаткового захисту.
Використовуйте маску правильно:
- вона має покривати ніс і рот;
- вона має щільно прилягати, без відступів по краях;
- заміняйте маску, щойно вона стала вологою;
- не чіпайте зовнішню частину маски руками, а якщо доторкнулися, помийте руки з милом чи обробіть спиртовмісним антисептиком;
- заміняйте маску кожні 4 год;
- не використовуйте маску повторно.
* * * * * Продовжуємо працювати дистанційно!
УВАГА! Ретельно читайте завдання, встановлено терміни виконання на classroom
УВАГА! Ретельно читайте завдання, встановлено терміни виконання на classroom
Фізична культура:
- Починаємо з ранкової зарядки! Старанно виконуйте вправи і будьте здоровими!
Математики:"Множення на трицифрове число, якщо в розряді десятків стоїть 0"
- Ознайомтеся з матеріалом підручника с.15 -17.
- Пригадайте алгоритм множення багатоцифрових чисел!
- Зверніть увагу на завдання 1 с.15. Чим відрізняються способи множення?
Дійсно, у розряді десятків другого множника стоїть 0, тому запам'ятайте, що нулі замість другого неповного добутку ставити НЕДОРЕЧНО.
Пам'ятайте, коли множимо сотні, то другий неповний добуток починаємо підписувати під сотнями.
- Виконайте з.2 і дізнайтеся назву старовинної одиниці об'єму сипучих тіл у Франції.
- Виконайте з.4 у додатковому зошиті (згадайте, як саме ми вчилися це робити), обчислюй одержаний вираз множенням нижче - письмово. Пам'ятайте про нулі у розряді десятків!
Обчислимо приклад письмово: (пояснення)
Виконайте завдання 5(а) - запишіть великим виразом та обчисліть діями нижче (стовпчиками), 6 (за вибором а або б) , решта завдань на повторення - у підручнику.
Фото завдань 5(а) та 6(а або б) надішліть classroom
Українська мова: "Змінювання прикметників за родами".
- Ми вже знаємо, що прикметник пов'язаний з іменником, тож стоїть у тому ж числі, роді, відмінку, що і іменник.
С.146-148, впр. 357, 358 - усно, вивчіть правило, виконайте впр. 359 (у дужках вкажіть рід прикметників - ч.р., ж.р., с.р.).
Образотворче мистецтво: "Значення форми, кольору, декору в створенні виразних театральних масок"
- Створіть театральну маску з картону та кольорового паперу або з будь-якого матеріалу.
Підійдіть до роботи творчо та креативно!
Повторіть правила роботи з ножицями та клеєм

Навколишній світ:"Перевір свої знання"
С.16-17,18 - пригадайте ознаки весни, повторіть вивчене раніше та виконайте завдання тестової сторінки.
У завданні 2 обери якесь явище та опиши це взимку та весною - дивись1(наприклад), користуйтеся підказками.
Залишайтесь вдома! Не хворійте!