пʼятниця, 13 березня 2020 р.

Дистанційне навчання 13.03.2020

Літературне читання: с. 142-146 - попрацюйте над виразністю читання, спробуйте перечитати казку ще раз за диктором (зверніть увагу, що тексти трішки відрізняються) дайте відповіді на запитання. 
У вільний час разом з батьками ознайомтеся з кіноверсією цієї казки: 

Математика: починаємо працювати над новою темою: "Формула вартості".
- Ми вже знаємо багато формул, тож і з цією не буде клопоту! А почнімо з того, що згадаємо своє перебування у магазині. Нас оточують різні предмети, продавці, товари тощо. 
 - А що це за папірці на полицях під товаром або поруч із ним? Спробуємо розібратися! (вони бувають паперовими, пластиковими...)
        Результат пошуку зображень за запитом цінники на товар зразок       Результат пошуку зображень за запитом цінники на товар скачать      Результат пошуку зображень за запитом цінники на товар зразок
- Все вірно! Це - цінники. На них ми бачимо назву товара, код товару (він потрібен для каси) і, головне, ЦІНУ товару. Тому ці ярлики мають таку назву. Позначимо її а (вартість одиниці товару - 1штуки, 1 кг, 1 м, 1л...).
Відкрийте підручник на с.3(з.1а),прочитайте задачу, складіть вираз до неї та знайдіть його значення.(Нагадую, що ми працюємо з дією множення: повторюється число 7 п'ять разів, бо купуємо 5 ручок). 
Перевірте одержаний вираз: · 5
Обчісліть і подумайте, про що ми довідались. 
- Ми знайшли ВАРТІСТЬ 7 ручок.
 Позначимо вартість великою буквою С. А чи зможемо ми дізнаться вартість 2 ручок?3?7?10?
Можемо. А що таке 2,3,7,10?
Це кількість товару, яку ми змінили. Отже, позначимо її буквою п
Попрацюйте над задачами 1 б, в, г самостійно.
- Перегляньте ще раз одержані вирази. 
         Давайте зробимо висновок:
а - ціна, п - кількість товару, С - вартість. 
Складемо вираз з цих букв:  
а · п =С 
Одержана рівність і є формулою вартості.
Тепер прочитайте висновки у підручнику с.3. 
Вивчіть одержані формули:
а · п С           С : а п           С : п а

На закріплення теми опрацюйте з.2,3,4, 5-12.
У додатковому зошиті виконайте завдання: 5(б), 8, 10,12. 
                             Успіхів!
Основи здоров'я: продовжуючи тему дорожньої безпеки ознайомтеся з інформацією на с.98-110. 
Всі ці теми ми неодноразово обговорювали на уроках, тому вам їх тільки повторити. У нагоді стануть презентації та відео. Бережіть себе! 











Трудове навчання: Сьогодні дуже цікава тема "Створення мозаїки з природних і штучних матеріалів." Для роботи вам знадобляться: клейонка, щоб накрити робочу поверхню, клей або пластилін, ножиці та клаптики різних матеріалів (ви можете обрати їх самостійно).
Пригадаємо, що таке мозаїка. Всі ви змалечку маєте уяву про настільну гру "Мозаїка", отож знаєте, що це зображення якогось предмету з частин. Ми будемо створювати свої ШЕДЕВРИ в техніці мозаїка.
— Технікою мозаїки можна прикрасити будь-яку річ, яка має рівну поверхню. Матеріалом для мозаїки можуть слугувати: різні крупи, насіння, зерна кави, зерна і шкаралупа від дрібних горішків, бісер, дрібні морські камінці, мушлі та ґудзики. Якщо це скляна або пластикова пляшка, то її вкривають шаром пластиліну, роблять на ньому ескіз, а потім зображення викладають різними матеріалами.
Ознайомтесь з різновидами мозайки:
  
     Результат пошуку зображень за запитом підручник трудове навчання 3 клас  мозаїка  онлайн   Результат пошуку зображень за запитом мозаїка на пляшці з штучних та природних матеріалів
      
 Результат пошуку зображень за запитом мозаїка на пляшці з штучних та природних матеріалів
Пам'ятайте правила т/б під час роботи з ножицями та клеєм!                               Творчості та креативності! Успіхів!