Любі діти!
Продовжуємо працювати за розкладом понеділка.
(замінено навколишній світ на літературне читання)
(замінено навколишній світ на літературне читання)
Налаштуємося на роботу!

Фізична культура: Чи всі прокинулися?
Тож починаємо з фізичних вправ!
Літературне читання: прочитайте казку братів Грімм "Золоті діти", перейшовши за посиланням. Натисніть тут.
Пройдіть тест.
Математики: тема"Множення багатоцифрових чисел на багатоцифрове число з нулями" с.6-8; з.2,4,5,8 - підручник, з.3,6,7 - письмово.
Увага! Починаємо.
- Ми вже вміємо множити крулі числа усно, а сьогодні будемо вчитись множити круглі багатоцифрові числа письмово.Згадаємо правило: Якщо множники закінчуються нулями, то множать, не звертаючи уваги на нулі. Потім до добутку приписують стільки нулів, скільки їх у кінці обох множників разом. (з.1 с.6)
- А як же множити круглі багатоцифрові числа?

Знайдіть помилку: 
Анологічно виконуємо множення з круглими багатоцифровими числами. Не забувайте алгоритм множення багатоцифрових чисел (його ми вчили на попередніх уроках).

Анологічно виконуємо множення з круглими багатоцифровими числами. Не забувайте алгоритм множення багатоцифрових чисел (його ми вчили на попередніх уроках).
Зробимо висновок: Якщо множники закінчуються нулями, то множать, не звертаючи уваги на нулі. Потім до добутку приписують стільки нулів, скільки їх у кінці обох множників разом.
Виконавши з.2 ви зможете довідатися ім'я короля казкової держави.
Для виконання з.4,5,6 необхідно повторити формули, вивчені на попередньому уроці:
а · п = С С : а = п С : п = а.
Успіхів!
Українська мова: "Встановлення зв'язку прикметників з іменниками" с. 141-143, повторити правило с.140.
Увага! Починаємо.
Пригадайте, які частини мови ви знаєте. З якою працювали на минулому уроці? З якою частиною мови він пов'язаний?
Вірно, це прикметник. Вдома ви складали загадки, використовуючи саме цю частину мови.
1. Відгадайте загадку і визначте, які слова вам у цьому допомогли.
Прийшла до нас
вона прекрасна,
Многоцвітна, тепла, ясна,
Ніби дівчинка в вінку.
Ожили луги, діброви.
Повно гомону, розмови
І
пісень в чагарнику.
Запиши слово-відгадку із залежними словами, в цьому вам допоможе схема.

2. Прочитай текст.
Незвичайний пасажир.
Настала ... весна. Але однієї ночі вдарив ... мороз. Тяжко прийшлося лелеці. Лелека забрів у місто. Ранком люди знайшли ... лелеку біля трамвайної зупинки. Лелеку занесли в ... вагон.
У вагоні лелека відігрівся і смачно поснідав. Лелека із задоволенням катався цілий день.
А наступного ранку на зупинці трамвая знову чекав лелека. Водій гостинно відчинив лелеці двері.
3. Спробуй дібрати пропущені прикметники.
4. Заміни, де потрібно, слово лелека словами птах, він, крилатий пасажир та іншими. Яким став текст після цієї заміни? Запиши відновлений текст.
Незвичайний пасажир.
Настала ... весна. Але однієї ночі вдарив ... мороз. Тяжко прийшлося лелеці. Лелека забрів у місто. Ранком люди знайшли ... лелеку біля трамвайної зупинки. Лелеку занесли в ... вагон.
У вагоні лелека відігрівся і смачно поснідав. Лелека із задоволенням катався цілий день.
А наступного ранку на зупинці трамвая знову чекав лелека. Водій гостинно відчинив лелеці двері.
3. Спробуй дібрати пропущені прикметники.
4. Заміни, де потрібно, слово лелека словами птах, він, крилатий пасажир та іншими. Яким став текст після цієї заміни? Запиши відновлений текст.
5. До поданих прикметників доберіть антоніми.(усно)
Гора не висока, а_______________ ;
вода не гаряча, а ______________ ;
хліб не свіжий, а________________ ;
трава не свіжа, а_______________ ;
газета не свіжа, а_______________ ;
перець не солодкий, а___________ ;
лимон не солодкий, а____________ ;
полуниця не кисла, а____________.
Письмово виконай вправи 341, 342, 343 підручника.

Для того щоб створити цікаву ілюстрацію, яка передаватиме зміст тексту, художники дуже уважно читають той твір, який згодом ілюструватимуть, уявляють тих героїв, які там діють, та події й пригоди, що трапляються з героями твору. Потім вони накреслюють невеличкі малюночки, щоб визначитися із зображенням персонажів твору, і вже після цього починають працювати над ілюстраціями. Це дуже копітка, складна, але водночас цікава робота.
Погляньте уважно, як зображують художники-ілюстратори казкових тварин. Вони дуже відрізняються від тих, яких ми зустрічаємо на вулиці (кішка, собака) або у зоопарку (лисиця, вовк, ведмідь та ін.). Художники їх начебто наділяють людськими рисами — тварини ходять на задніх лапах, розмовляють, часто одягнені в ошатне вбрання.
Якщо розглянути ілюстрації різних художників-ілюстраторів до того самого твору, то можна побачити, що вони дуже різняться. Як ви вважаєте, чому? Тому, що в уяві кожного художника персонажі твору виглядають по-своєму.
У вашій уяві герої казок можуть відрізнятися від тих, яких ви бачите на сторінках улюбленої книжки. Тому сьогодні на уроці ви всі перетворитеся на художників-ілюстраторів і проілюструєте свої улюблені казки.
Продемонструйте свою талановитість та креативність, проілюструйте улюблену казку.
У вашій уяві герої казок можуть відрізнятися від тих, яких ви бачите на сторінках улюбленої книжки. Тому сьогодні на уроці ви всі перетворитеся на художників-ілюстраторів і проілюструєте свої улюблені казки.
Продемонструйте свою талановитість та креативність, проілюструйте улюблену казку.
УСПІХІВ!
БУДЬТЕ ЗДОРОВІ!
БУДЬТЕ ЗДОРОВІ!