вівторок, 17 березня 2020 р.

Дистанційне навчання 18.03.2020

Вітаю Вас, Розумники!
Фізична культура: Запрошую Вас на ранкову зарядку!
Орієнтовний комплекс ранкової гімнастики для виконання вдома
Ходьба на місці.
В.п. – стоячи, руки на поясі. Нахили голови вперед-назад, вправо-вліво (4-5 р.).
В.п. – стоячи, руки вперед. Обертальні рухи долонями (3-4 р.).
В.п. – стоячи, руки в сторони. Обертальні рухи в ліктьових суглобах (3-4 р.).
В.п. – стоячи, руки вгору. Обертальні рухи прямими руками (3-4 р.).
В.п. – стоячи, права рука вгору, ліва вниз. Ривки руками назад. Зміна рук кожні два рази (4-5 повторень).
В.п. – стоячи, руки на поясі. Нахили вперед-назад, вправо-вліво (2-3 р. в кожен бік).
В.п. – стоячи, ноги нарізно, руки вперед. Махи прямими ногами вперед, убік, назад (2-3 р. в кожен бік).
В.п. – стоячи, руки на поясі. Випади вперед-назад, убік з упором руками на коліно (1-2 р. в кожен бік).
В.п. – стоячи, руки на поясі. Присідання, руки вперед (5-6 р.).
Ходьба на місці, підскоком – 5-6 р.
Ходьба на місці.
Комплекс вправ повторюється впродовж 1-2 тижнів. Потім слід перейти до інших рухів. 
Придумати вправи для ранкової гімнастики дуже просто самому. Їх можна виконувати під приємну музику!

МАТЕМАТИКА: с.9-11"Розв'язування задач за формулою вартості".
                                  Увага! Починаємо!
- Пригадайте вивчені раніше формули.
  а · п С           С : а п           С : п а
де а - ціна, n - кількість товару в обраних одиницях, С - вартість товару.
Виконайте завдання: 

У додатковому зошиті виконайте завдання:  с.9 - розв'яжи з.2
Знайдіть помилки - з.5 підручника, довідайтеся назву незвичайної події, ситуації - з. 6. 
Якщо хочете бути більш обізнаними, то виконайте решту завдань.
УСПІХІВ!

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ: вивчіть уривок казки напам'ять с. 142 (четвертий абзац). Для цього повправляйтесь у виразному читанні: І - коротка пауза, ІІ - довга пауза.

І сталося так,І як казала жаба:ІІ королева народила дівчинку,І та таку вже гарну,І що король нетямився з радощів і справив пишний бенкет.ІІ На родини він запросив не тільки родичів,І друзів,І знайомих,І а й чарівниць,І щоб вони були прихильні до дитини.ІІ

Після заучування напам'ять спробуйте відтворити вивчений уривок, записати голосове повідомлення через Вайбер та надішліть мені. (Після того, як буде створено групу.)

УКРАЇНСЬКА МОВА: "Закріплення вміння змінювати прикметники за числами." с. 145-146, повторіть правило на с. 144, виконайте письмово впр. 351, 353 (виписати окремо однину, а потім - множину). Не забудьте виділяти закінчення прикметників.
— Іменник може жити сам по собі, а от прикметник — боягуз. Він виходить на прогулянку лише з іменником, міцно тримаючись за три мотузки — рід, число, відмінок. Тому прикметник завжди стоїть у тому числі, 
що й іменник, з яким він пов'язаний.  
Виконайте тренувальні вправи! 
1.Вітер
  • Доберіть споріднені слова до слова «вітер».
  • До якої частини мови належать всі ці слова? (Іменник)
  • Доберіть до цих слів прикметники.
Вітрюган (який?)– ... сердитий, ..ий, ..ий, шквальний.
Вітерець (який?) - ... легенький, ..ий, ..ий, ..ий, ..ий.
Вітрила (які?) – білі, червоні, ..і, ..і .
Вітряк (який?) – крилатий, ..ий, ..ий.
Вітер (який?) – слабкий, ..ий, ..ий, ..ий, ..ий, західний.
2. Що це?
 Льодяна, холодна, довжелезна — це... (бурулька).
 Льодяні, холодні, довжелезні — це... (бурульки).
    Пограйте у гру!

НАВКОЛИШНІЙ СВІТ: 
Починаємо працювати з 4 частиною "Навколишнього світу". Згадайте нашу екскурсію на шкільному подвір'ї. Ми з вами грали у гру "Відшукай весняну прикмету". Отож, підсумуйте свої знання, опрацювавши с.3-7, переглянувши відео та пограйте у гру. Успіхів!
Тут